onsdag 24. oktober 2012

Ny dag.. Nye muligheter..?

Ny dag, nye muligheter! Eller....? Etter at dagen er blitt stadig redusert til mer eller mindre spennende oppgaver, sitter jeg igjen med; møte med barnevernet (er for så vidt veldig bra det altså!), en del referat arbeid, og planlegging av neste uke + diverse aktiviteter og sammenkomster med diverse barn her i heimen.. Så det å ha et ønske om å planlegge litt.. til siste runde med barneselskap på fredag kan jeg bare glemme. Hvorfor gjøre noe idag, når jeg kan utsette det til imorgen? For hva er vel ikke mer effektivt enn å rushe rundt i diverse butikker for å få det som ABSOLUTT MÅ være med? Da finner man jo alltid det man vil ha har jeg erfart :-) Og 8-åringer er jo av den forståelsesfulle typen..
Så da er det bare å sette igang arbeidet her, før neste møte, og før ridning, og før høstaktivitetsdag med klassen og familen..! Innimellom tror jeg det er godt for omverden at jeg er sånn passe balansert og rolig av lynne, ellers kunne nok denne dagen endt i ..stress..?
Ha en rolig og avslappet dag alle sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!