torsdag 29. november 2012

Snart alene....

Vel hjemme fra dansing, innser jeg at det nærmer seg avreise for min kjære som skal ut i verden å bli skiinstruktør. (Det ligger klær i hele stuen!) Han gleder seg, og jeg gleder meg med ham! Samtidig slår det meg at det betyr 10 dager alene hjemme... Liker jo igrunnen mitt eget selskap, og i dette tilfelle er det greit å like barnas og, men 10 dager..!! Det er lenge! Det kommer noe mumling fra siden her om at jeg sikkert blir vandt til det og ønsker ham borte lengre.. Er det et forsøk på oppmuntring?
Det som faktisk blir deilig er at jeg kan legge meg tidlig! Men liker fortsatt best at alle er hjemme..

Jeg tror jeg har organisert meg godt både på jobb og hjemme, så det går fint!

Jeg er også veldig takknemlig for de som har meldt seg som mulige hjelpere hvis jeg skulle trenge det!!
Dette er ikke noe stress, bare litt omstilling! :-)

Må jo si at det ser litt OK ut..!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!