søndag 6. januar 2013

Den kjipeste delen av hele årets arbeid er gjort. Enn så lenge.. Alle rutiner er sendt ut til samtlige, og bør gi en indikasjon på hvordan det skal gå rundt i hverdagen. Vakter og oppgaver er fordelt best mulig! Håper jeg!
Da er det bare å se frem til en uke med intens HMS oppdatering. Det er igrunnen greit synes jeg, for da får jeg ordentlig oversikt over alt. Og oversikt det liker jeg. Noen (kremt Christian...) mener kanskje at jeg har et visst kontrollbehov.. Men det kan ikke være tilfelle.. (??) Liker bare å vite hva som skjer rundt meg :-)

Jeg gleder meg til en uke full av aktivitet og mye jobb, men som jeg føler jeg har kontroll på. Håper å et tilbud på litt diverse som skal gjøres hjemme også. Håndverkere er som kjent ikke de raskeste, men har god tro på disse. (De har til imorgen...) Det er så deilig å ha det ordentlig rundt seg. Blir helt sprø av alt som bare er halvveis..!

Ny natt venter, med så langt alle barn i hver sin seng. Hermine har fått ny, og krysser alle fingre for at det skal hjelpe til å holde henne der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!