torsdag 10. januar 2013

Etter gjennomført første uke med tre dager på ski, er vi ganske fornøyd med oss selv. Det har vært utrolig vellykket! Alle barn og voksne er fornøyde, og gleder seg til neste uke. Hermine var særlig fornærmet idag over at hun ikke skulle på ski.. Det var ingen forståelse for at hun må vente en uke før neste runde. Og på tross av bursdag etter lang dag i barnehaven igår er hun i et veldig godt humør, og ikke så sliten som jeg hadde fryktet. Det lover jo godt :-)

Nå er det snart slutt på første uke med, om jeg får si det selv, velfungerende planer og rutiner. Dagene går av seg selv, og det er så deilig! Så er det bare å få siste rest på plass til personalmøtet på mandag, så skal vi få tyngde inn i innholdet i hverdagen også.
Jeg liker uten tvil hverdagen best. Selv om jeg gleder meg veldig til helg når vi næmer oss slutten av uken, gleder jeg meg mest til hveradagen er tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!