fredag 22. februar 2013

Planer, planer og planer..!

Det som faktisk kan være deilig med ferie, er at vi får tid til å ta de viktige avgjørelsene. Som for eksempel diverse kurs og konferanser det er verdt å være med på. Etter noen runder igår var det enighet om sommerens begivenheter. Davina skal til St.Petersburg, som jeg har skrevet om tidligere, for å overvære promotering av TO av hennes prosjekter. Engelskboken og Danseskjema skal presenteres. Hvor stas er vel ikke det? Veldig synes jeg!

Christian reiser på ski igjen, og oppgraderer skiinstruktørstatus. Det betyr igjen 10 dager alene for meg, men hva gjør man vel ikke for en fornøyd ektemann ;-)
Nå kan vi vel snart drive egen skiskole hvis noen skulle være interessert..! JIPPI!

Og så jeg da.. Jeg skal reise til The States. Rettere sagt Portland - Oregon i en uke i sommer. Jeg skal være med på International Montessori Congress! DET tror jeg blir gøy!
Litt nervøs fordi alt er så mye større enn jeg er vandt til, og fordi jeg skal reise alene, men samtidig gleder jeg meg utrolig til å komme litt ut av Scandinavia og se hvordan det jobbes rundt i verden.

Sånn som vi jobber i barnehaven om dagen, men prosjekter og utvikling, er det viktig å holde seg oppdatert på andre enn Norge og norske holdninger. Tenk om de gjorde noe bra andre steder også?

Så nå skal alle planer fordøyes, og legges til side for å få ferdig prosjekt "Å by barnet opp til dans" som er under revidering og har store planer om å nå ut til verden!

Ikke verst for en vinterferie eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!