tirsdag 19. februar 2013

Vinterferie

Endelig ferie, og hele gjengen er samlet!
Etter en formiddag ute med diverse aktiviteter for små og store (det mangler ikke på utstyr..!) Senker roen seg over Trøsvik. Det ligger slitne voksne og barn på forskjellige rom i huset, noen sover og andre ser på film. Jeg jobber..
Det er litt sånn det skal være også tenker jeg. At alle slapper av, og så har man lyst til å jobbe! Da er det jo bare å benytte sjansen. (Jeg har uanz glemt bladet mitt hjemme, som jeg hadde gledet meg til, og legger jeg meg ned sovner jeg, og da blir det ikke noe middag på noen.)

Det er spennede jobb. Fortsatt på revidering av Danseskjema, og litt på artikkelskriving.

Dagens største begivenhet! Snowboarding:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!