mandag 10. juni 2013

Nabovarsling

Nå har jeg sittet alene hjemme i mange timer synes jeg, med barn som bruker en evighet på å sovne.. Christian er en runde rundt til potensielle nye naboer med nabovasel. Det tar sin tid.. Er veldig spent på å høre hvilken respons han har fått rundt om kring kjenner jeg. Hva kan de egentlig si..? "Ååå.., nei det var en dårlig idé..?"
Det viktigste er at det går fremover  i prosjektet! Det er litt så det føles mer reelt nå som vi må gjøre litt selv. Det er veldig spennende! Ikke bare prosessen med byggingen, men alt som skal skje underveis. Jeg gleder meg jeg! (Kan jo ikke si at huset og garderober og det meste annet er ferdig innredet inni mitt hode.. Dette er heeelt klart et felles prosjekt med felles avgjørelser......) :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!