onsdag 31. juli 2013

Portland!

Første morgen i Portland!

Utsikten fra hotellrommet i 20.(!) etg.

Nå har jeg sovet mye, og lenge! Prøver desperat å gjøre noe så jeg ikke skal være stuptrett i ettermiddag på første møte med congressmenneskene. For de som kjenner meg, så trenger jeg ikke si så mye mer om mangel på søvn... :P

Jeg fikk gått litt rundt før rommet mitt var ferdig i går. Og jeg som er så lite flink til å orientere meg tenker at jeg skal ha med meg kart idag. Jeg har til og med tatt bilde av adressen til hotellet så jeg kan navigere meg frem hvis mulig.

Jeg fikk vært innom et par butikker, så jeg fikk kjenne på følelsen av å være alene med all verdens mulighet til å gjøre hva jeg vil. (les shoppe..)

Det er helt tydelig at det er en veldig stor happening med denne konferansen, for det henger bannere på annenhver lyktestolpe rundt her med International Montessori Congress på.
 


Og så tror jeg det første jeg skal gjøre når jeg kommer ut nå, er å finne en lader til mac´en. Ikke det at jeg har glemt, men den passer faktisk ikke inn i den overgangen jeg har kjøpt. Og så er det grenser til hvor mye makt jeg tenker at det er greit å bruke....

Nå skal jeg skru av mac'en for å spare strøm mens jeg er ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!