onsdag 3. juli 2013

Snart USA

Nå som freden senker seg blir jeg sittende å tenke.. Jeg skal faktisk reise til Portland om litt mindre enn 4 uker! Jeg hadde lagt det litt til side da det skjedde så mye annet rundt her, men nå kommer det tilbake. Jeg gleder meg kjenner jeg! Særlig når jeg får små drypp om min svigermors opphold i St.Petersburg på konferanse der. Og der går det etter ryktene å dømme veldig bra! Stor interesse for Danseskjema, og spennede innhold på foredragene. Jippi!


Jeg er spent på Oregon for jeg har ikke vært der før. Jeg har googlet litt bilder og sett på hjemmesiden til kongressen. Det ser heeelt fantastisk ut! EN uke i statene, alene!
Kan ikke annet enn å glede meg!

(Kom gjerne med shoppingtips!!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!