mandag 26. august 2013

Bryllyp på Trøsvik

For en helg! Jeg sa noe om at jeg skulle legge ut bilder underveis, men mye tid til det ble det ikke! Særlig siden de bildene som var noe å se på først ble tatt lørdag ettermiddag..

Det var et fantastisk vakkert eventyrbryllup! Alt fra kirken og bruden og omgivelsene og vertskapet. Det gikk helt knirkefritt! (tror jeg...)
Det var detaljer som ble oppdaget tilfeldig etterhvert som man gikk rundt, og stemningen var til å ta og føle på. En super gjeng gode venner og familie som ble vertet opp etter alle kunstens regler. Det manglet ikke noe.

Barnas kjoler var nøye utvalgt i lette stoffer til å gli inn i sommervarmen (som vi aldri var i tvil om at skulle komme) og skoene var det ikke noe å si på. 3 par like glitrende sko med høye heler. HØYE HELER..!

Program ble nøye delt ut til ALLE som kom og ingen ble glemt! Helt sikkert! Hvem andre er så kreative at de former kirkeprogrammet som en vifte, og tar det opp igjen med å erstatte den klassiske brudebuketten med, nettopp, en vifte..!? Ingen andre enn Elisabeth.. (Som jeg kan komme på i alle fall..)

 Det var stolte nieser og barn som fulgte alt fra morgen til kveld. Jeg er sikker på at de følte seg like viktige som bruden ;-P

Velkomsten som ingen visste at de skulle gi de nygifte da de kom inn fjorden med båt var flott! Alle gjestene stod og så dem komme og jublet da de sakte men sikkert kom seg opp den bratte veien fra båthuset. Musikken som spilte og stabbursklokken som ringte. Tema eventyr var en riktig rød tråd plukket opp av kveldens toastmaster.

Spisebordet var eventyrlig dekket til godt over 80 gjester og heller ikke her var det spart på detaljene. Hver dame fikk en liten eske ved sin plass, og oppi den var det laget utrolig kreative ringer. (Ikke av Elisabeth, men av en av hennes med-kreative venninder). Hvem ser vel ikke sånne idéer i potetgull og sukkertøy....??

 Har lagt ved noen bilder av detaljene rundt om kring også. Pynt, eller servietter? Tror ikke så mange turte å ta dem ;-P

Til sist  våger jeg meg på å legge ut et bilde av min svigerinne og meg! Jeg kunne ikke bedt om en bedre! Mange flere lykkelige stunder sammen venter!

Takk for oss!! <3








3 kommentarer:

  1. For en nydelig kjole! Hvor er den fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Den er bestillt fra http://www.missesdressy.com
      Rask levering og topp kvalitet! Super fornøyd!

      Slett
  2. Tusen takk, skal besøke siden! :)

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!