søndag 4. august 2013

PDX-AMS

Ira Keller Fountain
Nå sitter jeg på flyplassen i Portland og venter på at det skal nærme seg at det kommer noen fler enn meg og at det skal bli check-in tid. Jeg har tatt alle forhåndsregler og er ute i god tid. God tid som i at det er 2 timer til flyet går.. Men, bedre å sitte her og ha alt i orden enn å drøye tiden på hotellet. Synes jeg. Jeg tok hotell-flybuss og det var like greit, for da slapp jeg å bære kofferten min selv. Som førøvrig har dobblet vekt under oppholdet... Alt fikk plass oppi, og det er jeg glad for! Selv om jeg måtte sitte på den.. Man tenker ikke på sånt når man er ute og handler gjør man vel.?

Han stod så fint ved gaten. De gjør det så fint overalt. Det lille ekstra for at det skal se hyggelig og rent og pent ut.

Nå skal jeg ta en runde å se hvorfor det står Atlanta på den gaten jeg fikk beskjed om å gå til.. Dit vil jeg ikke dag..

Jeg skal skrive om gårsdagen senere. Det var gøy, det kan jeg si! Og så håper jeg å få tilsendt litt bilder jeg kan legge ut etterhvert.

Ønsk meg god tur på min 13 timer lange hjemreise! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!