mandag 19. august 2013

Turen går til Kristiansand

Nå har jeg booket rom i Kristiansand for å kunne være med på nettverkssamling med stat.ped, med tema tidlig spesialpedagogisk innsats, i midten av september. Jeg skal forelese om Danseskjema og gleder meg til å være med på resten av samlingen med engasjerte og dyktige mennesker fra hele landet. Jeg har skrevet ett foredrag på dette tidigere, men ikke så langt som to (!) timer, så her må det nok gjøres en innsats til. Det kom litt brått på, og litt fort, men jeg tror det skal bli veldig gøy! Jeg er i en god drive i å bruke hodet om dagen, og elsker og få input og kunnskap jeg kan ta med tilbake og dele med de rundt meg. Jeg håper denne gangen at jeg kan bidra med å gi noen andre den følelsen av å være løftet og ha fått nye innspill og ideer.
Nå skal jeg legge meg å være uthvilt til morgendagens mange oppgaver!
Sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!