torsdag 12. september 2013

Foredrag med stor suksess!

I dag har vært en lang, dag og endelig er jeg hjemme og barna sover. Venter bare på at Christian skal komme hjem fra sitt..
Jeg har endelig holdt den presentasjonen jeg har jobbet med en stund, og gru-gledet meg til å holde. Gledet meg fordi jeg brenner for tema tidlig innsats og synes at skjema er helt supert, gruet meg (litt bare..) for usikkerheten av hvilket publikun jeg skulle få. Men, det viste seg å gå helt supert. Synes nå jeg da..! Og tilbakemeldingene jeg fikk var bare gode. Jeg var jo forberedt på å bli stilt til veggs med kritiske sp.mål, men de lot vente på seg :) Det er jo ikke så mye å være kritisk til egentlig. Vi ønsker å bedre oss selv som voksne for å gjøre en bedre innsats for barna, og sørge for at de har en optimal hverdag. Hvordan kan noen være negative til det? Så jeg gikk løftet ut fra samlingen, og følte at jeg hadde bidratt. Det er jo litt som jeg skrev i går, at jeg er praktiker og oss er de som sitter oppover i systemene faktisk nødt til å ha en god relasjon til. Det er vi som vet hva som fungrer og ikke. Det er vi som sitter og gjennomfører alt de synes høres lurt ut. Det er klart vi har noe å bidra med! Og hvis vi skal redde verden, så må vi gjøre det sammen, og ikke krangle om hvem som har den beste løsningen. Vi vil jo alle samme sted. La oss sette ego til side og barnet i fokus! DA får vi gode resultater!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!