torsdag 19. september 2013

Gode venner hjelper på humøret!

Det skjer så mye, og dagene går både med og uten alle utfordringene som kommer på veien.. Noen dager i overkant mange! I dag var en sånn dag.. Og da setter jeg ekstra stor pris på gode kollegaer! Sjokolade og love hearts er ikke dumt for å komme i bedre humør :) Det hjelp for meg! Tusen takk!!

Og til slutt da jeg kikket i postkassen på jobb lå det 5 ferske utgaver av Psykologi i kommunen nr.4, igjen adressert til artikkelforfatteren. Det er meg. Men denne gangen var det ikke en lang artikkel da, med første runde av min egen faste spalte..! Hvor gøy er ikke det da?! Det gjør litt med humøret og stemningen det også. Bare se på forsiden hvor innholdet er skissert.. "Mies meninger" :D Jippi!
(Jeg leverte innlegg til nr 5 nettopp også, så dette er gøy!)

Nå venter en god natts søvn før ukens siste arbeidsdag. I alle fall på jobb..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!