søndag 22. september 2013

Ny uke - Ny på BI


Helgen er snart omme, og vi har igjen hatt en travel helg.. Vi får det til hver gang.. :P Men mye hygge da! Hvem kan vel klage på to bursdager på rad?? Så nå sitter vi og puster ut, og lader opp til endag en uke med mye innhold. Jeg skal ha min første skoledag i morgen på BI, og kjenner at jeg gru-gleder meg ganske mye! Jeg har nemlig kikket på pensum............
Det er ikke bare det at den boken ser litt vanskelig ut.. Men det kommer jo kompendier i tillegg, som vi får utdelt på skolen. I første omgang bare 3 kompendier av ca 39 sider hver som skal brukes på de 2(!) første dagene, og så kommer ganle eksamensoppgaver som skal gjøres til neste runde med skole i oktober. Tror etterhvert at det blir litt tyngre bagasje på vei mot rivieraen om en uke! Hvis jeg er heldig skal jeg nok få noen forklaringer ut av pappa. Jeg må bare få et forhold til hva jeg ikke skjønner først så vi har noe å snakke om.
MEN, jeg tror det blir veldig nyttig! For hvis det jeg har kikket på så langt er noe jeg burde vite i min daglige drift av barnehaven er det klart at det er på tide med et kurs :P
Jeg har alt vært inne for å legge inn informasjon om meg selv, som vi alle måtte, og bommet på første runde. Så nå ligger det dobbelt med bilde, og det går ikke an å slette.. Så hvis noen kan BI´s "itslearning" så rop ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!