tirsdag 22. oktober 2013

LØKO

Litt videre på forrige innlegg, så snakker man jo med folk underveis når man står sånn og selger seg selv og sitt produkt. Det gjorde vi jo alle der vi stod takknemlige for de som kom innom og overøste dem med informasjon så de skulle få vite mest mulig på den korte tiden de stod hos akkurat oss. Og da den tiden var ferdig kunne det gå litt tid til neste mann (eller i dette tilfellet særlig kvinne) dukket opp. Da var det godt med gode "naboer" som hadde spenndne produkter å vise til. Hvem husker LØKO fra skolen? Jeg gjør! Det er den hvor du svarer på oppgaver og legger brikker på plass, for så å snu den rundt og se om mønsteret er blitt riktig.. I alle fall.. De har kommet ut med en mini-mini verson. Til barnehave! Og jeg som elsker hjernetrim og problemløsning er et lett bytte. Til min store glede så kan interessen jeg viste muligens ha vært bidragende til at jeg fikk ett sett LØKO! JIPPI!
Rett hjem å prøve det ut på Hermine! Hun ligner sin mor, og satt i timer med de forskjellige oppgavene. "Jeg liker at du har tatt med arbeid til meg" var responsen underveis. Vi kjører på alt fra tall og symboler til former og sammenligning. Tusen takk til snille damen på Sørlandske Lærerstevne som viftet med et godt produkt rett forran nesen vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!