onsdag 9. oktober 2013

Tilbake til hverdagen :)

Puh... Velkommen tilbake til hverdagen..! Den slår som vanlig godt når den setter inn. Men etter noen intense dager med ikke mye annet enn å ta igjen det alle andre tydeligvis har gjort i ferien, har jeg hodet over vannet igjen, og straks tilbake til den morsomme jobben jeg vanligvis har! Utfordringen min er ikke at det er mer å gjøre i disse dager enn normalt. Jeg liker bare ikke å henge etter.. (Er vel den kontrollen som er på vei til å glippe og det liker jeg dårlig..)
Men, med så mye gøy som skjer rundt meg om dagen kan man ikke sitte ned å bli stresset over småting.
Danseskjema går unna, og vi venter ny bestilling på fredag og neste uke. Denne gangen dobbelt så mange som sist :) Så jeg pakker og sender nesten hver dag.
Videre skal vi på sørlandske lærerstevne neste uke, å stå på stand. Der skal vi få dele vår historie og forhåpentlig også inspirere mange til å bruke verktøy for å observere og gjøre seg tanker om de minste.
Så kommer det et foredrag på barnehageledermøtet til Montessoriforbundet. Det blir veldig spennede å snakke til de som er like opptatt av tidlig innsats og tilrettelegging som det vi er.
Og ikke nok med det, men jeg har jo denne skolen jeg skal følge opp, så her er det bare å henge i for å følge med i svingene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!