onsdag 15. januar 2014

1. dag på ballett!

Hermines første ballettime var heldigvis suksess! Jeg var ganske spent på om hun i det hele tatt skulle gå in i salen alene.. Hun som er så glad i mamma´n sin :) Hun var der inne og danset alene i 30 min før hun kom ut og var usikker. (Jeg kikket i nøkkelhullet…!) For både henne og meg tror jeg likevel det var et stort skritt å ha vært alene med alle de andre pikene så lenge. Hun var litt betenkt da vi satt i bilen på vei hjem for hun kunne ikke noe av det de gjorde på kurset, så hun lurte på om hun kunne bytte til en annen ballett.. Vel.. Etter all skryt til alle hun kjenner og det største smilet om munnen da hun sovnet så tror jeg dette skal gå bra! Når målet er å være "mosedott" på forestilling har vi satt oss gode mål å jobbe mot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!