søndag 23. mars 2014

Hei igjen.. Lenge siden siste innlegg nå! Det betyr nok ikke at jeg ikke engasjerer meg, men tiden strekker ikke alltid til.. Jeg får ros av barna mine for at jeg så langt overholder nyttårsforsettet mitt; mer dedikert tid til dem :) Betyr i praksis mindre multitasking med sosiale medier og samvær med dem. Det fungerer ganske fint!

Jeg har tenkt lenge på at jeg skulle skrive igjen og nå hiver jeg meg på. Har litt av hvert på hjertet egentlig, men det første først (eller det siste først..?) Danseskjema, Statped, opphav og eierrett.. Nære relasjoner til produsenten som jeg så fint fikk slengt etter meg her for en liten tid tilbake.. Ble litt matt, men skjønner at det er sånn at noen føler de har rett og må få siste ord uansett saklig sammenheng. Dem om det - jeg om mitt.
Kan ikke for at jeg undres over interesse og ikke-interesse for skjema (litt uavhengig av mine tette bånd selvfølgelig). Men noe bra bringer det nok med seg enten man vil innse det eller ikke. Store aktører i både Russland og London er interessert og et samarbeid med dem begge står på trappene. Det gleder oss å kunne bidra til hjelp og nytte for andre miljøer enn den norske barnehagen. Det går nok mer og mer opp for oss at dette er et verktøy som kan brukes internationalt og uavhengig av de konkrete utsagnene  på folderene. Det er konsepter her som er til nytte for alle som jobber med barn og særlig i tidlig innsats og i ekstra tilrettelegging.
Vi er med på det som er gøy og hiver oss uti! Samtidig takker vi selvfølgelig alle som støtter oss, men også de som gir oss motgang i vår tro, som tvinger oss til å tenke og reflektere og gjør oss enda sikrere på at vi gjør noe riktig.
Så, vi bruker både kontakter og relasjoner for å nå ut til de fleste og vi gjør det rett frem og uten baktanker og snarveier :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!