onsdag 14. mai 2014

Husprosjekt - Dag 1

Dag 1 av prosjekt vei og hus gikk fint synes jeg. Jeg vet ikke helt hva jeg forventet heller. særlig ikke etter at de kom 2 timer for sent til start. Der stod nemlig vi med en tom og evakuert barnehave klar for innrykk av maskiner og bråk. Etter noen telefoner var de på plass. De hadde ikke funnet 44c.. Nei.. kanskje fordi c ennå ikke eksisterer og det er dit de skal legge veien..?
Må innrømme at det som stresset meg mest var om de ikke skulle bli ferdig med piggingen ila onsdagen siden vi hadde gjort så omfattende bortplassering av alle barna.. Men det gikk greit det altså, de var ferdig med bråket på 20 minutter.. Og da var det bare trær og graving igjen. Må si jeg er fascinert over hvilken presisjon det går an å ha med et så voldsomt verktøy som den gravemaskinen. Trærne gikk ned på centimeteren og landet med en presisjon du skal lete lenge etter! (Ikke det at jeg vet så mye om håndtering av store maskiner.. men han imponerte meg!) Super graver med tydelig stolthet og høy arbeidsmoral. Dette liker vi!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!