torsdag 15. mai 2014

Husprosjekt - Dag 2


I dag var den pliktoppfyllende graver på plass litt over 7, og godt igang med arbeidet da jeg kom på jobb.  Barna var også klare. De hadde satt opp stoler på tre rader forran vinduet i 2. etasje for å kunne følge med på gravemaskinen. OK, så var de engasjert.. ;) Det går ganske radig når han setter igang og det begynner å likne vei og plass til hus :) Han har fortsatt å løfte vekk busker og trær med forsiktighet og ingen grenser er overtrådt. Jeg kjenner at jeg føler meg rolig i dette prosjektet så langt. Det selvfølgelig ha noe med at jeg sitter hele dagen og ser ut av vinduet på kontoret og ned på byggeplassen..?
I morgen kommer de med grus for å legge ferdig anleggsveien. Da kommer også de mye etterlegtede gjerdene som skal sikre området. I dag sendte vi også barna ut av bhg og bort på Heming for å slippe å passe på og si nei til annethvert barn. Det blir noen anderledes dager fremover, men i midten av neste uke skal de være ferdig med veien i denne omgang. Da er det støping av plate til huset som står for tur.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!