lørdag 7. juni 2014

Alt går etter planen!

Byggeprosessen går sin gang og alt er så langt etter planen og uten forinkelser. Nesten litt vanskelig å tro, men klager ikke! De støpte platen igår etter å ha lagt radonmatter og varmekaber. De ble enige til slutt om hvem som skulle komme med pukk for å fylle muren før støping, så her går det unna. Jeg kjenner at det skal bli deilig nå som vi har én byggmester å forholde oss til og som koordinerer alt som skal gjøres. Det er nemlig sånn har eg forstått, at man ikke skal si noe som ikke står skrevet ned for ikke å få unødig skyld hvis noe går galt. Skyld eller ansvar er det ingen som er keene på å ha.... Best å holde tungen rett i munnen!

I natt ble leiligheten lagt ut på finn.no (her) så nå er vi i gang. Som jeg har sagt til alle som har spurt; jeg har aldri hatt så få ting og det er sjeldent så ryddig, men det ser veldig fint ut! Litt sånn "Oi, så koselig denne leiligheten egentlig er"... Så nå er det bare å vente i spenning å se hva som skjer! 
De neste dagene skal jeg bruke på å plassere at vi ikke har hjemme lenger på strategiske steder på Trøsvik.
God pinse så lenge :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!