onsdag 28. november 2012

Flere timer i døgnet?

Tiden og dagen flyr! Sitter her og ser at jeg ikke har skrevet noe siden søndag.. Enda så mange tanker som surrer og nye idéer som tar plass i et ellers overfyllt hode.
Dagen løper av gårde med en blanding av sykt lite barn i heimen, større barn som skal ha leksehjelp og fritidsaktiviteter, blandet av re-arrangering av personalet for å få dagene til å gå rundt.
Studentene hos oss nærmer seg slutten av praksis, og jeg skal lese og godkjenne 4 oppgaver til imorgen. (Jeg er nesten ferdig med dem, heldigvis) Da er det ikke mye tid og ork til overs for å vidreutvikle idéer, eller lufte tanker her, når jeg endelig synker ned i sofaen sent om kvelden.. Det er helt utrolig hva lite søvn gjør med en..! Man fungerer jo bare ikke når det bikker over i den ene eller andre enden. Jeg har vært litt sånn "ikke snakk hardt til meg, ellers begynner jeg å gråte" i holdningen om dagen.

Det ordner seg hvert øyeblikk med nye ansettelser, og det får jo senket skuldrene en hel del. Etter jul er snart spikret, og det er ganske deilig!!!

Så er det helg, og da får man satse på at det ikke går alt for travelt på tross av pepperkakepynting med Hermine hos en venninde (hun gleder seg veldig!), bursdagsselskap til min eldste og beste venninde (JEG gleder meg veldig!) og pappas bursdag! Jo, og må ikke glemme juleforestilling med Celina. Hun skal være der selv med skolen, så det involverer ikke meg mer enn kjøring og henting. Skulle selvfølgelig vært der og, hvis de ikke hadde begrenset antall billetter til 150 pr forestilling (2 stk) og førstemann-til-mølla prinstppet. 300 billetter er jo ikke mange med tanke på at det er for hele skolen.. Merkelig det der!!
Hørtes det ut som en rolig og avslappende helg..?
Glemte jeg å si at Christian reiser til Østerrike for å stå på ski fra helgen og neste uke.....?

1 kommentar:

  1. Trenger du et lån for å finansiere prosjektet ditt eller utvide virksomheten din?
    Vi er investorer som gir ut lån på 1,9% rente, hvis interessert vennligst send oss din prosjektplan via e-post til: alas_loanfirm@outlook.com eller whatsapp-+1 (859-594-2902)

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!