tirsdag 6. november 2012

Førstehjelp

Må også legge til idag at alle førsthjelpsboksene, putene, skapene og annet som inneholder plaster og viktige saker, er blitt gjennomgått av meg sammen med vår engasjerte venn fra Lubeco! Det vil si at vi nå VET at vi har det vi trenger, og vi VET også at det blir påfyll av det som er nødvendig! Vi kommer til å ha det meste på lager, og så kommer de å sjekker med gjvne mellomrom, akkurat som med alle hygieneartiklene de levere! Fortsatt veldig fornøyd! Apoteket på Slemdal er ikke SÅ spennede at jeg kommer til å savne turene... Og så har jeg lært noe nytt idag! Bandasje går ut på dato...! Whaat?? og ganske mye annet også.. Jeg følte meg faktisk litt ille til mote der jeg satt og så på at det ene etter det andre med datomerking 2009 0g 2010 ble fjernet fra boksene..! Det var visst bra da, fikk jeg beskjed om. Det betyr tross alt at vi ikke har hatt bruk for det meste av utstyret for alvorlig skade..!! Bank i bordet (eller noe annet av tre..) Det føles gangke bra å få orden i "sysakene"!! (Eller 1-hjelpssakene.. ett fett..?)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!