torsdag 8. november 2012

God Bedring..!

En uventet hektisk dag ble faktisk til en ganske positiv og innholdsrik dag! Vi merker nok alle at vi har jobbet godt, og med gode resultater! Takk til alle som bidro til en bra dag! 

Studentene holder mål, og er interesert i konfliktløsning og språk! Helt supert for oss! Vi er også interessert i konfliktløsning og språk! Jeg gleder meg til å sette meg ned med dem på mandag for å legge planene videre for arbeidet deres. Det er lett å bli inspirert av engasjerte mennesker!

Jeg kjenner at planleggingen av morgendagen ikke er helt enkel, siden jeg ikke vet hvem som kommer på jobb og hvem som fortsatt er syke.. Det tikker vel inn noen mld imorgen tidlig sånn rundt 0700 tenker jeg..... Egentlig glad for at folk tar en god natts søvn til hjelp, men ikke så enkelt å sette på vikarer da.. Og så er det mer enn typisk (hvis man kan si det...?) at alt er litt ekstra vanskelig når jeg er alene om styringen, og så topper det seg selvsagt når jeg skal være borte selv også. Tror nok det er en del av mitt kontrollbehov som sniker seg frem her, og lurer på hvordan verden går rundt utne meg.., men samtidig er intensjonen god (for alle som synes jeg stresser..). Jeg vil ikke at det skal være en belastning på de som er igjen at noen er syke. Og så vil jeg at barna skal få det tilbudet de har krav på! Og det skal de få! Vi må bare organisere oss anderledes. Og neste uke skal bli fin, for da er alle tilbake på jobb HÅPER jeg! Og så kommer fiiine Linda og jobber ekstra! Vi savner Linda til å lyse opp hverdagen i bhg!

Jeg har hatt en del foreldresamtaler idag, og samtlige veldig fornøyde med tilbudet barna deres får hos oss! Det er jeg veldig stolt av! Og inspirerer til å jobbe videre for å gi det beste vi kan! Det gjør jobben så givende å vite at det gir resultater det vi jobber for dag ut og dag inn!

Nå er bagen pakket og sengen venter! Skal bli utrolig deilig med en svipptur til London med fest og gode venner! (Det er litt deilig å være fysisk for langt borte til å gjøre noe med jobb!) Det er alt for lenge siden jeg har vært i London, og ser veldig frem til å få et døgn med hygge sammen med Christian! Hvis jeg er heldig blir det vel litt tid til shopping også!

God Kveld!

1 kommentar:

  1. Du skriver så bra, Mie! Jeg begynte å skrive litt i bloggen selv. Fordi det ser så gøy ut, og fordi det er en bra måre å oppsumere tankene på, synes jeg. Og ja, det var travelt dag på jobb i dag, litt mer bråkete kanskje enn vannlig, men jeg tror at barna våre hadde det bra. Vi hold på så mye morsomt med dem! Jeg kom hjem helt sliten, men inspirert til en ny historie :) God tur! (Marina)

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!