søndag 16. desember 2012

Sen søndag..

Kvelden er ikke lenger ung, men jeg sitter da våken (så vidt) ennå, i fotenden av sengen til Celina, som ikke får sove. Selskap til sent på kveld er kanskje ikke noe sjakktrekk på en søndag, men sånn er det i førjulstiden visst. Vi får legge alle odds på en hyggelig og ikke alt for lang dag imorgen.
Ser jo nå, i motsetning til tidligere idag, at jeg begynner å ta innover meg alt som venter meg på jobb de nærmeste dagene. Lurer på om det er fordi jeg ikke kan legge meg ennå? fordi jeg  sitte våken å vente til det er ro i huset? Eller er det fordi jeg nettopp kom på at det kommer rørlegger hit imorgen tidlig, så jeg kommer ikke på jobb før sent? Det skal ikke mer til for å stresse meg kjenner jeg.. Så det blir nok bra med ferie!

Bemanningen er ikke så langt unna ferdig, og det er deilig. Så da gjelder det bare å få alle innvolverte i riktige rutiner, og kjent med nye vakter og gjøremål. (Den mastergraden i logistikk er ikke langt unna!!) Dette er vel hyggelig å få ferdig de nærmeste dagene (helst imorgen) for jeg vedder på at alle på jobb vil like å vite når de skal jobbe før de tar ferie :-) Og det er bare 4 dager til!!

Alle julepresanger er i hus, så der skal jeg ikke stresse mer! Håper faktisk å få bake litt etterhvert, så lenge det ikke har med gjærbakst å gjøre..! LIKER IKKE!! Ille nok at ALLE 3.klasse mammaer måtte stille med lussekatter på lucia..
Jeg har lovet mamma og ikke legge ut bilder av cupcakes og sånn, så skal prøve å holde meg unna ;-)
Jul blir det uanz ble jeg fortalt idag, og bra er jo det!

Nå soves det, så da venter en deilig oppvamet(!) seng! Jeg har fått varmelaken! Takk mamma!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!