tirsdag 1. januar 2013

Dagen før dagen

Så sitter vi i sofaen igjen, og lurer på om ikke vi bør legge oss.. Det var brutalt å stå opp idag, for å si det mildt. Og enda var det ikke på langt nær så tidlig som det må bli imorgen. Vi hadde en forholdsvis tidlig frokost, iallefall en time tidligere enn den siste uken. (ingen kommentar Christian!) Dagen har vært tilbrakt på jobb, for å få det meste istand til storinnrykk imorgen tidlig.
Jeg liker igrunnen å pusle rundt på jobb, og få alt i orden sånn jeg vil ha det.
Vi har til og med snakket planer og nye rutiner. Det er alltid rom for forbedring! 

Vi har et fantastisk team med oss, og jeg gleder meg til å sette igang! (selv om jeg skal ikke legge helt skjul på at en uke ferie til ikke hadde vært å forakte!)
Vi har gjort små justeringer i teamene og vi har veldig tro på at det skal fungere supert! Alle er positive så langt, og satser alt på at alle har hatt en fantastisk og fredelig romjul!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!