tirsdag 8. januar 2013

HMS..

En ny og innholdsrik dag er på vei mot slutten. Første del av dagen gikk med til HMS-informasjonsmøte med PBL. Det var et utrolig nyttig møte, og flinke folk i BHT. Det er jo ikke lite man skal kunne noe, og helst mye, om. Og den beste måten å oppnå økt interesse og gode resultater på de forskjellige områdene er å ha litt ekstra fokus på de forskjellige. Desverre er det som jeg ser det, ganske mye til slutt, når man bare skal ha litt mer fokus på mange ting. Men jeg skjønner poenget, og alle er selvfølgelig særlig opptatt av sine områder, og det skal ikke så mye til. Vi skal sette oss ned og se hvilke områder vi ønsker større fokus på. Og jeg skal få tid til å finne min rolle og lage min oversikt over hvordan det egentlig står til med diverse HMS hos oss.
Jeg holder for tiden på med å oppdatere alles permer med diverse skjema, regler, rutiner og instruker, og det er faktisk ikke såå verst arbeid. Jeg får godt innblikk, om ikke annet :-)


Jeg føler at alt går som det skal, og jeg får mer og mer oversikt over hele driften. Det er en god følelse! Og hvis jeg blander det med at vi har hatt dag 2 på rad med samtlige fornøyde kollegaer, så går dette riktig vei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!