fredag 8. februar 2013

Mange nye tanker

Fredag kveld, og jeg sitter og berarbeider alle dagen inntrykk og nye kunskap. Vi (jeg er så heldig å ha blitt inkludert..) som jobber med Danseskjema har hatt møte idag hvor vi har diskutert, og kommet frem til løsninger for redigering og forbedringer. Det er utrolig gøy å være med på å videreutvikle noe så spennende!
Alle sitter med forskjellig bakgrunn, men med samme mål, og det tror jeg gjør gjør samtalene fruktbare. Det er kommet opp noen geniale ideér, og jeg tror dette blir enda bedre enn det alt er. Bare vent å se!

Så nå er det bare å brette opp ermene, og sette igang. Det er ikke noen vits i å bruke lengre tid enn nødvendig. Én uke til vinterferie, og tid for mer jobbing. Da uten avbrytelser av barn, dvs. andres barn (siden vi ikke er på jobb), våre egne må nok likevel tas høyde for..

Nå skal resten av kvelden dreie seg om TV-titting, før sengen venter sammen med boken jeg begynte på igår.
(Det er godt jeg liker jobben min.. Og at Christian liker den.. Jobben min altså.. :-P )

God fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!