torsdag 14. februar 2013

Revidering av Danseskjema opplag 2

Jeg liker å jobbe om kvelden når det er helt stille i huset. Da er det lettere å la inspirasjonen komme og klare å glede seg over påtrengende arbeidslyst. (Det kan selvfølgelig også ha noe med å gjøre at jeg har vært til og fra på jobb de siste 2(!) ukene fordi Hermine har hanglet...)
Da bruker man dagene til noe sånt som:

Blå sjokolade med vaniljesmak
Sikkert noen som vil fortelle meg hvor kunstig og farlig og sånn dette er.. Men jeg tror den er ganske harmløs. Dessuten bryr jeg meg ikke. Noe må man finne på med hjemmeværende barn som absolutt er på vei til å legge all sykdom bak seg.. Og dette gjorde vi! Med STOOR glede!

Nå sitter jeg å forbereder meg til revideringsmøte med Jan Mossige ang Danseskjema og veilederen imorgen. Jeg gleder meg til å diskutere språk og innhold, og til å komme med en brukers innspill på hvordan informasjonen kan blir berde.
Jeg liker å gjøre ting bedre enn de er, og jeg er over middels opptatt av språk, så dette er bare gøy! Det å komme ut fra jobb og over i et helt annet språkmiljø, som det er på Bredtvet, er også stas. (jeg vet at det heter stat.ped, sørøst til og med, men det er litt overgang når man alltid har snakket om Bredtvet..)

Vi har noen nye og spennende planer, og vi synes selv vi er veldig lure :-) Målene er høye, men oppnåelige. "We only aim for excellence" er et uttrykk flittig brukt hos oss om dagen. Og jeg må jo si at det er dumt å sikte noe lavere. (med fare for å høres overlegen ut..) Kanskje når man ikke opp, men så har vi gjort vårt absolutt ytterste.

Det blir en effektiv og spennede dag imorgen før vi tar en velfortjent vinterferie hele uke 8!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!