fredag 22. mars 2013

Feriemodus!

Endelig har vi inntatt feriemodus! Ingen som stresser (bortsett fra jeg som strever litt med å roe ned) og ikke noe press på alt som skal, må og burde gjøres. Det merkelige er at da kommer alt av seg selv.. Den litt glemte lysten på orden i sysakene dukker opp fra ingensteds hen, og trenger seg på nå som jeg faktisk har samvittighet til å legge meg i sengen uten å tenke jobb og/eller hjem.. Hva er det for noe..??
Å ja, glemte jeg at jeg synes jobben min er spennende om dagen? Kanskje det er der det ligger..?

Av en eller annen grunn, er jeg sånn satt sammen, at jeg trenger litt å gjøre. JA, det har vært hektiske dager på jobb og hjemme alene med barn og rutiner, MEN jeg elsker det! Det er nesten bedre å ha litt for mye, enn litt for lite å gjøre. Det blir ingen konstruktiv jobbing hvis jeg har all verdens med tid innimellom gjøremålene.
Og da snakker jeg ikke om avløps-oversvømmelser som ønske, men litt skikkelig organisering å ta tak i. Bemanning er som sagt neste plan på programmet, og det er jeg så heldig å få lov til å diskutere med resten av styret i påsken :-)
Tanken er klar! (nesten) Og med godt innsyn i budsjett og diverse avtaler skal vi lage gode løsninger for alle!

Her i huset begynner vi ferien med overnatting, og fortsetter med Operabesøk imorgen. Så reiser vi bort for å nyte litt mer sne og kulde, og mest peiskos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!