lørdag 16. mars 2013

Roen har senket seg i heimen, og jeg sitter alene i stuen.. Litt deilig og litt rart. Christian er avgårde på ski igjen (synes ikke det er så lenge siden sist..) og Hermine sover godt. I min seng vel å merke.. (Det er litt hyggelig da!)
Stuen er strøken, og det går an å sitte og kose seg her igjen :-) Og ekstra hyggelig er det å pynte med vakre blomster fra svigers! TAKK!

Jeg sitter egentlig og skriver på artikkelen jeg skal ha inn til Psykologi i kommunen om noen uker, men kjenner at det går litt sakte idag. Kanskje fordi jeg vet det er så mye å ta fatt på? Skulle gjerne notert meg noen tiltak til veilederen til Danseskjema også, og så sett hva jeg har av grunnlag for å holde foredrag på en konferanse etter sommeren. (Men det er lenge til, så den kommer i siste rekke for nå..)

Så kan det selvfølgelig hende at kusinebesøk til Hermine har fått sin del av energien min idag. Veldig hyggelig besøk, og de koser seg sånn sammen. Men de finner også på litt mer enn ellers kan man si.. Å potte om planter er kanskje ikke sesong ennå? (Selv om man har egen blomst..) Eller sminke seg med tusj.. Hmm...
Hermine sovnet på 5 minutter idag iallefall!

Lurer rett og slett på om ikke jeg skal ta en tidlig kveld også. Kanskje til og med lese litt på sengen. Hvor ofte har jeg ellers tid til det?

Ser frem til en ny dag, med nye muligheter. (Og forhåpentlig noe mer effektiv: -))

God lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!