fredag 12. april 2013

Bra fredag!

Jobbefredag på sitt beste!
På tross av en serdeles hektisk dag i alle ender av barnehaven, har det vært gøy å være på jobb! Med manko på mennesker og fredagsaktive/slitne barn, har det helt klart vært noen ørsmå utfordringer. Men.. ikke større enn at de løses lett :)

Jeg har vært så heldig å få være sammen med 2-åringene første halvdel av dagen. Så spennende å kunne være en del av teamet, og få en følelse av deres hverdag. Jeg vet jo at det er anderledes siden de manglet noen og jeg måtte steppe inn, men likevel..! Bra opplevelse! Det er ikke så ofte lenger jeg ligger på gulvet og kjører biler under sofaen for å få 5 barn til å dele på samme bil..
Det er en god gjeng barn! Blir spennende å få dem opp til høsten!



Dagen fortsatte oppe, slag-i-slag med aktive gutter, som bare er gode, men kan ha litt uro i kroppen på en fredags ettermiddag. Vi hadde det gøy der og!

Det som har vært så bra er at jeg kom på jobb innstilt på å sitte på gulvet hele dagen, og da legger jeg vekk at som ligger og venter på kontoret. (Deilig med litt avbrekk innimellom). Og så bruke tiden på å konsentrere seg på barna. Sørge for at de har en god dag, i steden for å være irritert for at de ikke "gjør som de skal".
Dagen blir super av det!

Så over til velfortjent helg! Med håp om at Hermine fortsetter de siste dagers gode trend; Hele natten i egen seng, uten avbrudd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!