lørdag 13. april 2013

Davinas i Sosiale Medier

Vi har snakket en del om hvordan vi skal få ut informasjon om barnehaven, og hvordan vi ønsker at hjemmesiden vår skal se ut. Vi har blitt enige om at vi skal lage hjemmeside i form av en blogg, for å få en mer levende og dynamisk side.
Så.. når vi har bestemt oss, er det bare for oss, i dette tilfellet meg, å sette i gang.

Jeg har sittet å holdt på litt idag, og oppdaget litt fortvilende at jeg kunne ikke lagre mye informasjon først, og  publisere bloggen senere.. Så da alt arbeidet forsvant, var det bare å sette ignag på nytt.. (det finnes ingen angreknapp når man legger ned en side og tror den venter pent til neste gang den skal brukes..!)
Så da er det slik at vi har en bloggside oppe, men den er ikke i bruk helt ennå. Tipper det kommer mange forandringer før vi kan si at den er oppe og går og offisiell og alt det der. (Det er flere enn meg med meninger, tro det eller ei ;))

Jeg er veldig spent på hvordan det vil fungere, men tror veldig at det blir bra!!

I tillegg har vi, som jeg tror jeg har sagt før, en facebookside. Den ligger i alle fall linket til på forsiden. Der legger vi ut litt forskjellig fra hverdagen i barnehaven. Både tekst og bilder. Det er en enkel og lettvindt metode for å få ut hverdagsinformasjon. Jeg er fullstendig klar over at ikke alle er på face, så ingen viktige beskjeder blir liggende kun der.

Og så twitrer vi litt, Christian og jeg.. Mest for oss selv, men likevel jobbrelatert. (Hvor går skillet mellom jobb og privat..??)

Spennende utvikling av bruk av sosiale medier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!