tirsdag 9. april 2013

Større kontroll :-)

Jeg føler meg godt igang med uken, enda det bare er tirsdag når jeg tenker meg om.. Fakturaer, kvitteringer, regnskap og kontrakter preger de siste dagers arbeid. Litt uten om det jeg pleier å holde på med, men som jeg ser vil få en vesentlig større plass i tiden som kommer..! Og for mitt (lille) kontrollbehov er det helt perfekt å få innsyn i hvordan alt fungerer. Nå skal de passe seg rundt her når jeg skal ha kontroll :P hehe.. huff.. Men jeg tror jo det blir bra. Færre kokker og mindre søl? Eller flere hoder tenker bedre enn ett..? Ikke godt å si igrunnen.

Jeg husker tilbake for ikke så lenge siden hvor jeg var redd for at det ikke skulle være nok å gjøre på kontoret, og at jeg ville få mye "dødtid".. Vel.. Er ikke redd for det lenger :-)

De første kontraktene har begynt å komme i retur, og plassene for høsten begynner å fylles. Det er gøy å se at det tar form!
Og så kan vi begynne å ta for oss noe av det morsomste vi vet..: Personalkabalen! Jippi! Ingen ønsker, så vidt vi vet, å slutte hos oss til høsten, så vi har en stabil og god stab! Utfordringen er som vanlig hvem som skal være hvor, siden det blir noe forandring i barnegruppene. Dessuten har vi noen i permisjon som skal tilbake. Is i maven Mie - Is i maven.. Det blir alltid gode løsninger! :-)

Nå skal jeg sette meg tilbake til å printe og dele ut lønnsslipper, før arbeidet går videre til Danseskjema og diverse.

Fortsatt god dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!