tirsdag 2. april 2013

Tilbake!

Hei og velkommen tilbake :-) Mer til meg selv kanskje.. Nå er det en evighet siden jeg har skrevet sist. Jeg har hatt ferie! Deilig lang påskeferie, med god samvittighet og fri fra overhengende arbeidsoppgaver som burde ha vært løst igår!
Men nå er jeg tilbake, og hverdagen kommer ikke gradvis akkurat. Jeg vet ikke hvorfor jeg stadig innbiller meg at det skal være en rolig start etter hver ferie..? Innbille meg at jeg skulle få en dag på kontoret for å få oversikt over de neste dagene, og komme meg tilbake i jobbmodus.. HAHA.. Det er faktisk lenge siden jeg har sittet så mye på gulvet med barna, lekt kreativ med "hestehovkunst" og fått vært ute i det deilige været.

Jeg ligger i forkant med oppgaver som skal gjennomføres, og vi har tid til å planlegge og gjennomføre nye spennende prosjekter. Det er jo sånn at selv om vi bare er i april, er det mye som skal settes sammen til høsten. Litt rart å være så mange måneder frem i tid i planlegging. Men det er gøy å sette nye mål, mens vi fortsatt evaluerer de nåværende.

Jeg skal være flinkere til å skrive og oppdatere på alt spennede arbeid i tiden fremover!

God Natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!