lørdag 8. juni 2013

Alle siste dagers begivenheter!

For noen begivenhetsrike dager!

Det har vært sommeravslutning i barnehaven, 5-åringenes avskjedsmiddsg, jeg har fått min første artikkel på trykk, og avsluttet helgen med Zumba instruktørkurs. JIPPI!

For å ta det første først; 5-åringene er en god gjeng vi kommer til å savne i barnehaven. Det er rart at de er blitt så store at de skal på skolen. De er jo fortsatt så små... Det er rart hvordan man knytter bånd til barna, og de til oss, og så forsvinner de. Noen holder vi kontakt med, og andre ser vi ikke igjen. Litt rart det der.
Jeg tror de var stolte under middagen. De fikk graduation hatter og diplom og bilde av seg selv. Foreldrene var nok mest stolte tror jeg :-)


Midt i alle forberedelsene til 5-årsmiddagen kom posten, og der lå 5 ex av Psykologi i kommunen adressert til artikkelforfatteren. Det er meg! Så stas! Så da har jeg fått min første artikkel på trykk. Om danseskjema selvfølgelig denne gangen. Så skal jeg også være spaltist i tidsskriftet.. Det er litt mer spennende kjenner jeg. Og litt stas det og :-) Tenk å kunne rekke ut til så mange faginstanser med mine tanker og holdninger. Jeg tror jo selv at jeg er sånn forholdsvis fornuftig, så jeg satser alt på at dette blir et vellykket prosjekt!

Tidlig opp på fredag og tatt første master class i zumba før kl 10. Litt av en start på en dag hvor jeg sikkert kunne sovet til idag.. Men det var så utrolig gøy! to hele dager med dansing, teori og praksis om hverandre. Sliten blir man!!
Så nå er jeg ferdig sertifisert zumba instruktør!! JEY!!
(Men! Jeg har en lang vei å gå før jeg kommer til å ha noe særlig timer..! Her kreves det trening!!) Det er egentlig litt blandet hvor enkelt det er å få den tittelen. Håper jo på å ikke ende på time med mange av de jeg har vært sammen med de siste to dagene.. Men, man må jo øve for å bli god.. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!