mandag 3. juni 2013

Husprosjekt

I dag har vi endelig fått riktige tegninger på huset og veien og alt som skal ligge til rette for at vi kan sette i gang neste prosess. Det er så deilig at de endelig! etter 3 forsøk har klart å legge BÅDE veien OG huset riktig på tomten. Så, da kommer nabovarsling neste. Må si at jeg ikke helt vet hvordan det skal foregå, utenom at vi skal gå rundt å smile pent til naboene og gi dem oversikt over hvordan prosjektet ligger an.
Så da er det bare å håpe på at ikke det skjer noe der som utsetter prosessen enda mer. Vet ikke helt hva det skulle være, siden alt er ferdig regulert, men jeg har skjønt at jeg ikke skal forvente at ting går på skinner. Men krysse fingre det kan jeg!
Er generelt spent på hvordan tiden fremover kommer til å utvikle seg. Tidsperspektivet er ikke så greit å forholde seg til, men den gravingen vi håpet på i juli, håper vi nå på i høstferien. Kanskje mer sansynlig å sette tisperspektivet nå som vi er bedre i gang.. Ikke vet jeg..! Men gøy skal det bli!!
Barna har begynt å glede seg, og Hermine gleder seg til å bo nærmere en venninde over veien. Stor stas for store og små etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!