torsdag 4. juli 2013

Barnehavens hjemmeside

Eneste (?) fordelen ved å ha en kneskadet 3 1/2-åring i sengen, som må ligge med benet høyt, er at jeg får brukt mye tid på å justere hjemmesiden til barnehaven. Jeg tror den skal bli veldig fin etterhvert, og med mye informasjon!
Jeg håper og tror at den vil dekke mange behov for viten, og at (særlig) foreldrene i barnehaven vil kunne finne det meste av informasjon der. Det ligger ute ferie - og fridager kopiert fra Osloskolen, men der kommer det også noen endringer. Vi har for eksempel ikke alle planleggingsdagene de har. Og så kommer våre arrangementer inn der et sted også. Nå skal ingen si at de ikke fikk med seg!
(Også skal jeg være litt forsiktig med hva jeg sier inntil jeg har klart å få all informasjon på plass..!)

Neste utfordring er å lage et system som gjør at det er lett for de forskjellige å oppdatere på hendelser i hverdagen. Under søkeord kanskje? Egne sider er klønete siden de ikke deler opp  hendelser.. Vi får se! Jeg har fortsatt noen uker på å komme med en genial løsning :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!