søndag 21. juli 2013

Lister mm..

Så, er tiden inne for å sette sammen lister for høstens bemanning og rutiner. Like spennende å se hver gang hvordan vi får det til å opp. For gå opp gjør det! Vi har en ansatt mindre enn i fjor, men til gjengjeld skal Christian være mer aktiv :) Det gleder oss alle!!

Vi får har en fantastisk stab som gleder seg til å sette igang med både kjente oppgaver og nye utfordringer. Jeg tror helt bestemt at det blir et morsomt og spennende år. Håper at jeg selv skal få litt regelmessig tid med barna. Det er så viktig å holde på de gode forholdene! Litt vanskelig å si hvordan ting skal gjøres hvis man ikke kjenner forholdene ;)

Vi reiser til byen i morgen for å begynne en sakte, men sikker (og nødvendig) prosess for å fa alt klart til bhg-start i august. Selvfølgelig skal vi få gjørt andre ting innimellom, men det er bedre å ha god tid! Rydde kontorer, ferdigstille lister og garderobelapper og rett og slett gjøre det hyggelig til start!
Dessuten reiser jeg jo som sagt til Portland om en drøy uke, så jeg må være ferdig før det!

Ønsk meg lykke til med alt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!