fredag 26. juli 2013

Vigilo Barnehage

Nå har vi akkurat avsluttet et én times langt telefonmøte med vigilo, som skal levere oss ny loggløsning for alt vi logger i løpet av en dag og litt mer enn det. Det ser ut til å bli en super og ryddig løsning for ansatte, foreldre og oss som sitter og dokumenterer alt. Da særlig meg som egentlig er glad i den fine rosa kalenderen min som jeg skriver i for hånd, og lager søte små tegninger ved siden av mer eller hyggelige hendelser. Men jeg tror dette er mer ryddig, jeg må si det.. Og så er det tilgjengelig for fler enn meg.. (Ikke det at jeg ser poenget met det.. :P)

Dette sørger lett for at jeg ikke blir arbeidsledig de neste maaaange timene! Alle barn skal legges inn med bilder og spesifikk info. ...Phu... Jeg begynner med bildene og så kommer det andre etterhvert. Trenger en del info fra foreldrene også, leger, allergier, sykdommer, tillatelser osv..



Og når dette er gjort skal jeg se om jeg ikke får lagt inn alle ferie og fridager, og oppdatert hjemmesiden til Davinas, som også står og venter på å bli lansert.

Og alt dette skal jeg sitte å gjøre på mitt nye kontor :) Yes, Christian og jeg har byttet.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!