torsdag 8. august 2013

Gala Portlandia


Lørdag kveld var også en dag jeg kommer til å huske! Vi samlet oss alle vi fra Norge (7 med meg, og et par til som vi møtte senere) og hadde en super kveld sammen. Det var en opplevelse å mingle blandt så mange mennesker og med så mye god mat og drikke. De hadde laget stasjoner med mat fra forskjellige kulturer hvis jeg ikke forstod det helt feil. Og stemningen var super! Ute hadde de et utvalg av lokal mat, og kokker som elegant skar både ost og skinke. Det var ikke noe arrangement denne kvelden, selv om vi egentlig ville ha trodd at det skulle være. Så fikk vi løpe rundt å ha det gøy isteden for. Jeg tok desverre ingen bilder, men håper å få tilsendt noen etterhvert så jeg kan legge ut :)

Jeg lever fortsatt i en boble av informasjon og kunnskapsløft. Det er litt godt å føle at man er tilført noe av verdi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!