fredag 23. august 2013

Morgen på Trøsvik

Det føles tidlig morgen enda klokken er halv ti. Det er helt stille ute, de store piken ser på film, og Hermine og Christian sover. (Jeg har sett noen i action borte hos de andre da..) Vi var ikke fremme her før over elleve igår kveld, og ingen sov i bilen, så det er greit å få sovet ut :)

Jeg skal legge siste hånd på presangen til brudeparet, før jeg skal ta en runde å sjekke at alt er som det skal til helgens store happening. BRYLLUP! Jeg gleder meg veldig, det må jeg si! Det ser så pent ut overalt, og alle har nye klær og kjoler og humøret er på topp. Dette må bli bra! :)
Jeg skal ta masse bildet og de kommer nok gradvis gjennom disse dagene. Det er ikke dårligere enn 3 dager til ende ;)

God fredag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!