onsdag 21. august 2013

tidlig dags..

Denne dagen har alt vært i gang en stund og jeg sitter på jobb i påvente av at det skal komme både barn og voksne. Dessuten skal jeg på kurs i byen idag, som ikke begynner før kl.10. Da er man selvfølgelig på jobb først og får satt i gang dagen :)
Vi skal høre om tidlig innsats idag, og det blir gøy! Det er greit å få med seg så mye som mulig nå som jeg skal skrive en del om/ for Danseskjema, at jeg har nyeste fakta på bordet.

Det er stille i barnehaven ennå, det eneste som høres er de voksne nede som snakker og ordner, og bilene som kjører forbi i all hast.. Jeg liker i grunnen å være tidlig på jobb, for da får jeg unna alt det jeg ikke får gjort i løpet av en dag med alle de uforutsette hendelsene som dukker opp i en barnehavehverdag..

God dag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!