mandag 30. september 2013

Agay!

Kveld nummer 2 i fantastiske Agay! Sol og varmt, rolig og hyggelig! Det er sånn det skal være når familien skal samle krefter etter en kort, men effektiv høst! Jeg sitter fortsatt i t-skjort ute mens jeg venter på at Christian skal komme hjem fra løpetur. Finnes det noe mer avslappende enn å høre bølgene slå mot stranden?
Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger barna har badet alt. Det er fordelen ved å på på stranden..! Jeg velger å tro at de har det supert! (De sovner som stener uten for mye om og men, så de få r brukt seg i alle fall..)
Vi har heller ikke klart å bli alt for solbrendte, så det er håp for en dag i solen i morgen også :) Morgendagen skal forresten tilbringes i Antibes! Hovedsaklig skal vi besøke Great-Granny, men vi skal nok sørge for å lege inn litt ekstra tid så jeg får tilfredsstilt mitt behov for marked, gamleby og atmosfære! Det er noe med den byen!
Barna er så heldige som har onkel William som gidder å leke, og som underholder med diverse konkurranser med premier som is og annet godt. Konkurranseinnstinktet til enkelte mangedobles, så å innse at dette er lek og gøy kan sitte litt langt inne :P Det ble ikke noen is da, for Christian og jeg ødela konkussansen ved å hoppe lengre og laste nærmere målet.. Kanskje like greit? Skulle likt å se de som ikke fikk premie..!
Nå brytes stillheten av den løpende helten i familien.. Han kompanserer selvfølgelig med et glass champagne, og kvelden skal ganske snart avrundes. Klar for en ny og opplagt dag i Antibes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!