lørdag 28. september 2013

Bursdag og klar for ferie!

Da har roen senket seg, og nesten alle barna sover. Vi skal opp om ikke så lenge igjen.. ca kl 0400.. Men det er det verdt for å få en tilnærmet hel dag i Frankrike imorgen! Jeg gleder meg så sykt som de ville sagt her hjemme! (er man kul, så er man kul..!)
Vi har hatt en utrolig hyggelig dag, først bare Hermine og jeg, og så med gradvis påfyll av barn utover dagen. For de som ikke vet, så ble Lille Gull 4-år idag, og de skulle jo ikke gå upåaktet hen. Jeg skulle være grei mamma, og spurte hva hun ville ha til middag; -Godteri! -Men før det da? -Muffins! -Men jeg mener varm og sunn middag.. -Muffinsene er jo litt varme! Jajaja.. Den diskusjonen var det ikke håp for. Hun spiste godteri til middag hun, og muffin først. Hun trodde det nok ikke helt selv, og lurte på hvorfor jeg ikke forsynte henne med pasta som de andre fikk. Priceless uttrykk i den lilles ansikt :) Og enda bedre, ingen kommentar fra de store.. Hehehe.. Hvem hadde det morsomst med denne vrien? ;-P

Her er det vi skal tilbringe den neste uken, og jeg kjenner at jeg ikke kan komme fort nok nedover. Det er noe eget med atmosfæren, roen, luktene.. Bare det å VÆRE når man er der er den beste følelsen jeg vet. Jeg trenger å bli ordentlig voksen ,for jeg har alltid sagt jeg skal ha et hus der nede når jeg blir voksen. Og siden jeg fortsatt ikke har det, så.. er jeg vel ikke helt voksen..(?) Det kommer! Nå skal jeg følge de andres eksempel og gå å legge meg. Klokken ringer så alt for tidlig i morgen...
God Natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!