søndag 1. september 2013

Helgen

Snart slutt på helgen, men jeg trenger litt mer tid..! Den begynte så bra med klassefest og godt selskap, fortsatte med en slapp dag og er så langt endt i ommøblering. Noe må jo skje! Og nå rekker jeg ikke å bli ferdig før pliktene kaller med middag til barna, og den skadete mannen. Så går det vel slag-i-slag til alle er i seng tenker jeg. Det som er litt deilig er at nå er ikke TV'n i stuen lenger, men på soverommet. Så langt deilig for nå er det rolig og fritt for diverse fotballkamper..!!

Se så fint bordet ble dekket! Helt utrolig hvordan et rom kan forvandles fra barnehave-hovedoppholdsrom til hyggelig middagsselskap-rom! Det skal ikke så mye til!

Jeg har lovet mamma at jeg aldri skal legge ut bilder av cupcakes på bloggen, men jeg må nesten gjøre et unntak! (Unnskyld mamma!) Disse var så inmari fine, og gode! Og det er ikke jeg som har bakt dem, så da er det kanskje litt mer lov?

Og til slutt sporty oss, som benyttet lørdag morgen (eeh.. formiddag.. sen formiddag..) til å sykle ned å hente bilene våre. Sykle er ikke noe jeg gjør så ofte merket jeg. Nok et tegn på den kondisen som må gjøres noe med.....

Fortsatt god søndag alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!