tirsdag 10. september 2013

Kristiansand - dag 1

Første dag på nettverkssamling! Det er spennende å være en del av en gruppe med så mye kompetanse og så mye erfaring. Jeg kjente litt på det å være så fersk som det jeg tross alt er, da alle skulle presentere seg.. Det tok nesten 5 minutter per pers, bare for å få ramset opp utdannelser, interesser og arbeidserfaring. Min tok ca 1,5 minutt :P Må jo innse at jeg mangler hvertfall 30 av de årene de fleste har lagt bak seg med arbeids- og livserfaring da. Så det er en trøst. Likevel håper jeg at jeg kan tilføre alle noe gjennom min presentasjon på torsdag. Gi alle et bidrag til en enklere hverdag og en kvalitetssikring jeg synes mangler, eller i alle fall ikke er satt i system hos de fleste. Alle her er opptatt av tidlig innsats, så noe respons bør jeg få! (Heldigvis da, siden nettverket heter "faglig nettverk for tidlig spesialpedagogisk innsats"...)


Så tenkte jeg at jeg skulle følge opp forrige reise jeg hadde å ta et bilde av utsikten fra rommet...

Ikke like flott som sist kanskje, men jeg har i alle fall ikke vindu inn mot gangen. For det så jeg noen rom som hadde. Koselig. Utnytte hver mulighet. Så fikk jeg heller se på hotellparkeringsplassen jeg først fant ut at eksisterte etter å ha betalt parkeringshus over veien for to døgn.

Jeg gleder meg til imorgen, så nå er det leggetid!
God natt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!