mandag 9. september 2013

Ubeleilig med sykdom..

Dagen har gått i ett, og planen for de neste 3 dagene er så godt det lar seg gjøre i boks. Nye åpningsvakter, bemanning med nok voksne (hvis ingen blir fraværende..) og hverdagslogistikk. En merker når man ikke skal være tilstede selv hvor mye som faktisk skjer i løpet av en dag eller 3 i barnehaven.
Og som alltid passer det bra med barn som ikke er i form... Hermine har vært hjemme siden fredag, og er sliten og slapp.. Heldigvis på bedringens vei, og satser på at en god natts søvn gør underverker. Hun er blid og fornøyd, men skal nok ikke tøyes for langt.
Både Christian og jeg har mye aktivitet denne uken og barna er plassert hos respektive besteforeldre. Hermine hos Granny og Celina hos mormor. Christian har reist, for å være klar for 1. skoledag imorgen tidlig. Jeg reiser etter å ha levert Hermine i bhg i morgen, og skal være klar til middag i Kristiansand. Så med et snart ferdig power pointforedrag og paracet for å holde feberen i sjakk nærmer jeg meg avreise selv. En tidlig kveld er i vente for alle her hjemme, så jeg får lagt siste hånd på verket. (Er ikke glad i å være så sent ferdig, men tror det blir veldig bra!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!