onsdag 30. oktober 2013

Foredrag for Bydel Grünerløkka er klart

Ferdig med foredraget jeg skal holde i bydel Grünerløkka sammen med Jan Mossige og Davina i morgen. Det kommer spesialpedagoger, støttepedagoger, fagledere fra de kommunale barnahavene og styrere fra de private. Tror PPT også er invitert, men de har vel hørt det før. Jeg har hatt et foredrag jeg har brukt før liggende, men det er noe annet når man skal holde sammen med to andre. Regner med at de skal si noe av det jeg pleier, så da er det bare å kutte ned, legge til og tilpasse hverandres tema. Jeg er sikker på at det blir veldig bra, og jeg gleder meg! Håper de som skal høre på er spente også, og at de synes blandingen av teori og praksis er nyttig!
Så nå er det bare å prøve å ta kvelden mens Tottenham jobber knallhardt på White Heart Lane. (det jobbes nesten like hardt i de hjelpende sparkene ved siden av meg også...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!